selimalpinannesi Genellikle Mehmet efendi alıyorum ama sade içtiğim için bana çok acı geliyor aslında çok beğeniyordum fakat son zamanlarda tadı çok sert gelmeye başladı hafif yumuşak İçimli bildiğiniz farklı markalar var mı🥰
[silindi] selimalpinannesi Bence yinede en güzeli mehmet efendi ya 🤗 çok marka denedim ama diğerleri çok yavan geldi bana. Kahve dünyası deneyin dicem ama o daha acı gelir belki.
mervemir- selimalpinannesi kesinlikle tuğba, eğer yaşadığınız yerde yeri varsa direk gidip çektirerek alabilirsiniz eğer tuğba yoksa ben direk kahveciden taze taze azar azar çektiriyorum bittikçe alıyorum paket kahveleri hiç sevmiyorum
melera selimalpinannesi gümülcine Mükemmel. Mehmet efendi kahve dünyası felan cok geride kaldı bizde. Bursada heryerde satılıyor nerdeyse.
selimalpinannesi [silindi] bende çok beğeniyordum fakat dediğim gibi tadında biraz acımsılık var neyi beğendem bişeyler oluyor😅 Türk kahvesini çok severim farklı markalar denemek istiyorum bir de olmazsa yine Mehmet beyden devam😬
selimalpinannesi mervemir- burada çekme kahve satılıyor canım iki yerden aldım onları da beğenmedim bir arkadaşımın eşi hatay’a göreve gitmişti oradan çektirmiş bayıldım belki de dediğin Markaydı ama maalesef burada yok trendyolda falan satılır mı acaba🫠
mervemir- selimalpinannesi evet görmüştüm satılıyor, ama soru cevap kısmından sorun mutlaka taze çekilmiş olsun bide çok almayın az almak lazım kahve hemen kötü oluyor bekleyince
SevimliHayaletCasper selimalpinannesi biz tahmis ibrahim alıyoruz. Bunu içen başka kahve içemiyor. Aşırı lezzetli ama sanırım heryerde yok
selimalpinannesi SevimliHayaletCasper söylenilenlerin hepsini denemek istiyorum ama nerede satılıyor sadece memlekette özgü mü acaba bu markalar🥲
melera selimalpinannesi var evet bakmıştık hemen keşfedince. Ilk defa burada Fetih Müzesinde içmiştik çok beğenince yapan kişiye sorduk paketinide gördük Gümülcine ismi. Bi deneyin lütfen not edin biryere🌹sonra kahve yi tanıyınca burda kapalı çarşıda okçular çarşısında heryerde satışını gördüm.
selimalpinannesi mervemir- Haklısın canım teşekkür ederim 100 gr alıyorum genelde zaten ama tadı kötüyse içmek hiç tat vermiyor atmaya da kıyamıyor insan🥲
Gzdturk Taze cektirin bir daha paket kahvelerin yüzüne bakmazsınız☺️ 100 gr cektiriyorum 5 gün falan gidiyor paketiyle bir kavanoza koyup cekmecede duruyor asla acıma bayatlama yapmıyor. Paket kahvelerle cekilmiş kahve cok cok farklı
selimalpinannesi Gzdturk canım bu taze çekilmiş kahveler de sanırım marka farkı oluyor iki farklı yerden aldım ikisi de tat vermedi bana o yüzden burada sordum Trendyol ya da Hepsiburada’da satışı olan başka bir Marka deneyeceğim artık