DuruAselEmr Minikprenseees benimid3 16 Mayıs doğumlu bende hala olmadimam Dr. Gittim hersey yolunda dedi
Adenkom karadenizl gittim direk 18aya kadar normal dedi hatta 24ü de bulabilir emzirirsen dedi ama yinede alttan muayene smear kan idrar ne kadar test varsa aldı her şey normaldi ☺️
sokaklahmacunuu asyaa0809 ve bu ay ciddi suphem var regl iple cekiyorum cok korkuyorum 😅 ertes72 kullandim ama kullanip hamile kalan cok var yorumlarda gunler gecmiyor 😅
KayraVeAnnesi_06 srny77 4 aya kadar kahverengi lekelenmelerim oluyordu ama 4. Aydan sonra düzenli regl olmaya başladım
Queensmom srny77 6 ay olmadım ben🤭Gayet rahattı valla😬 Ama ertesi gün hapı kullanmak zorunda kaldım ve onu kullanır kullanmaz bütün sistemi bozdu, hemen regl oldum
araseflin srny77 oğlumda 50 yada 55. Gün olmustum şimdi kızımda adetim kesilmişti 35. Günde suan 38. Günde oldum 3 gündür devam ediyor
Aayyssnnrr Bebeğim şuan 3 ay 22 günlük 2 ay 23 gunlukken ilk adetimi gördüm 2. Ye oldum şuan düzenli geliyo
kbranr582_ srny77 40im bitti 1 hafta sonra oldum 6 gün sürdü. 8 martta. 28 nisan da oldum bakalım bu kaç gün sürecek gec geldi biraz gecikme yaşadım sanırım doğum sonrası defisiklik
kaderbilge srny77 kızım 3 aylık ve hala adetim olmadı doğumdan sonra ilk 32 gün oldu sonra bidaha olmadi
kubraakin srny77 ilk kızım da 40 ım çıkar çıkmaz olmuştum ama 2. Kızım şuan 4 aylık oldu arada bir azar azar geliyo ve çok düzensiz
selinisii srny77 ya ben 40dan sonra oldum 2 3 ay düzenli şimdi 2 aydır olmadım hiç bunu yaşayan var mı?
buketadenatalay srny77 kırkım çıktı 2 hafta sonra regl oldum şuan 10 gün var bakalım eğer olursam snrasında da düzene girer bence