Kesinlikle uyku eğitimi şart. Benim oğlum 6 ay gazlı kolik bir bebekti mecburen sallamaya alıştırdım 8 ay boyunca 1,2 saat uykuyla gezdim hep yetersiz hissettim kendimi, uykusuz olduğum için oğlumada yeterli gelemiyordum ve vicdan yapıyordum. Bir günü eşim alalım şu eğitimi dedi ve 3 aydır maşallah çok güzel bir düzen oluşturduk sadece 1,2 gece eğitimde ağlamaklı oluyo ama sonrası çok güzel keşke 5. Aydan sonra hemen alsaymışım diyorum. Bebeğim geceleri uyuduğu için resmen gelişimi bile ilerledi ikimizde çok mutlu uyanıyoruz. Bana da çok dediler eğitim mi olur çocuk istediği saatte uyur uyanır, ama kimse ne yaşadığını bilmez. Eğer istikrarlıysanız kesinlikle eğitim almanızı tavsiye ederim