Ben çok yoruldum herkesin fikirlerinden kimisi sallayarak uyut rahat edersin diyor kimisi memede uyut sallamaya alışır diyor kimisi uyku eğitiminden bahsediyor. 4.5 aylık olduk şu aralar düzenden eser kalmadı ve uykusuzum yorgunum insanın da bu zamanlarda umuda ihtiyacı oluyor umarım ilerde bu anları gülerek hatırlarım