obal Merhaba canım anne..Bende sizinle aynı yollardan geçiyorum..Kızım 4 yaşında atipik otizimli, 2 yıldır eğitim alıyoruz bizde. Öncelikle tabiki benimde çöktüğüm hatta oturup ağladığım zamanlar oluyor..Sizi çok iyi anlıyorum, ama şöyle düşünelim biz güçlü olup savaşmazsak onlar iyi olamaz, önce kendimiz iyi olmalıyız, herşeyi kabullenip,elimizden geldiği kadar mücadele etmeliyizki ilerde bu mücadelenin meyvesini yiyelim. Çok zor bunu sadece yaşayan anlar. Oyun için ona vakit ayıramıyorsanız ev işini oyun haline getirin,ben mesela mutfagı falan toplarken ona neler yaptiğımı tek tek anlatıyorum (bardağı makineye koyduk,çatalı çekmeceye koyalım) gibi ..Evi süpürürken (bak evi süpürüyoruz hadi sen bas süpürgenin dügmesine) gibi sürekli onunla konuşun sürekli sizi dinlemediğini düşünmeyin başka şeylerle ilgilense bile söylediklerinizi hafızasına çokda güzel yerlestiriyorlar. Bizim konusmaya başlamamızda en büyük etken bu oldu ..dinlemese bile sürekli konustum kendi kendime konuşuyomuş gibiydim..kitap okuyun dinlemese bile 10 dk bile olsa okuyun..Hızlı söylenmeyen karışık olmayan şarkılar dinletin.. İnanın bunları yaptıkça faydasını göreceksiniz.. Yanlız değilsiniz unutmayın 😊🩷