obal ben fizik tedaviye götürüyorum oğlumu, orada bir fizyoterapist bana dedi ki, biz ne yaparsak yapalım, eğer anne inanmazsa çocuğunun yapabileceğine o çocuk 1 adım ilerleyemiyor. Otizm, zeka geriliği, down hiç fark etmez, özel bir çocuk sahibi olmak çok zor içimizde hep bir korku işte böyle. Ama bu korkunun seni ele geçirmesine izin verme. Aksine kamçılasın seni. Konuşamaz dşye mi korkuyorsun, daha çok konuşma aktivitwsi yaptır, ne bileyim insan içine karışamaz diye mi korkuyorsun karışabilsin diye ortam yaratma peşinde ol. Zor biliyorum ama yaomak zorundayız. Çünkü biz onlar için bunu yapmazsak, kimse yapmayacak ve onlar hayatın bir parçası olmayacaklar… o yüzden lütfen toparla kendini salma