Canım benim aynı hayatı bizde yaptık bir aylik doymadı sanıp mama verdik .. ama gazdan ağlıyormus ilk 4 ay çok ağlıyorlar.. sütun varsa lütfen mama verme ..
Mesela yarın mama verme bezini say 5 6 cisli bez çıkarsa diyiyordur.. zaten fındık kadar midesi var ..
Doktorum bana asla mama vermeyeceksin hem anne sütü hem mama hazmı zorlaştırır diyor.. bende verdiğim manalara çok pişman oldum .. zaten çevre baskısı bu çocuk doymuyor baskısı ile vermiştim. Sütünden eminsen mama verme