Deletedmom_182 sen kendini neden kötü hissediyorsun ki? Asıl sana öyle konuşanlar kendini kötü hissetmeli. Bebek senin bebeğin sen annesisin sen karnında taşıdın sen doğurdun en iyisini sen bilirsin affedersin ama diğerlerine 💩yemek düşer. Ya annelere yapılan bu emzirme zorbalığından gına geldi artık. Çok biliyorlarsa bir tane daha doğurup emzirsinler doya doya. Kendi çocuğumdan biliyorum eğer emeceği varsa her türlü meme arsızı olup emiyorlar. Emeceği yoksa da ne yaparsan yap emmiyor. Beni saatlerce aç bırakmışlar bebekken emmemişim mesela. Ama ben de bebeğime mama içsin diye çırpınıyorum çok meme düşkünü ve artık doymadığını hissediyorum. Laf edenlerin tık ağzına lafı senin çocuğunu nasıl beslediğin kimseyi ilgilendirmez. Emiyor mu diye sorulması bile çok gereksiz geliyor bana. Nasıl ki biz birbirimize sürekli akşam ne yediğimizi sormuyorsak ve bu konuda baskı yapmıyorsak bebeğimizinki de sorulmamalı.