aylizinannesiiii 13 kullanıyorum. İphone aynı yani gücün neye yetiyorsa onu al . Annem 5 kullanıyor onun telefonuna bakıyorum ebat kamera dışında fark yok. 6 kullanıyordum 2 sene önce 13 aldım. Farkn yok. Ha vardır farklar ama biz ne özelliğini kullanıyoruz ki.