aylizinannesiiii Aybirkorunbe xiaomi kullanıyorum ilk ios 13 pembe tiktokta gördüm çok sevimli geldi biraz pahalı diğerleri sanki
Aybirkorunbe aylizinannesiiii Ben pro maxlerini kullandım canım ama hepsi hemen hemen aynı diyorum arada dağlar aşırı farkları yok bence alabiliyorsan al pişman etmeyecek bir telefon
mervenaz aylizinannesiiii hayır iphone 15 ve iphone 14 ten daha çok tutuluyor demişti iphone13 bnde 13 aldım hızlı, donma yok ,ses seviyesi iyi ,pil hemen düşmüyo fln memnunum ben yni
nescafebagimlisi 13 pro max kullanıyorum memnunum , kamerası da güzel 14 pro maxi vardı eşimin 1 yıl kullanıp sattı 13 pro maxla aynıydı yani çok bir farkı yoktu
aylizinannesiiii nescafebagimlisi 13 aldım bende bakalım nasıl deneyim olacak ilk defa iOS’a geçiyorum
Ballikizim99 Iphone 8 i 6 sene kullandıktan sonra ( hala çalışır durumda) 13 e geçtim çok memnunum sağlam telefon
ArvenMom aylizinannesiiii ahahhaa bende her telefon değiştirdiğim de aynı oluyorum bilirim o heycanı 😂😂😂😂
nescafebagimlisi aylizinannesiiii Güle güle kullan hayırlı olsun 🫶🏻 benimki hurdaya döndü ama idare ediyoruz 😁
nescafebagimlisi aylizinannesiiii bende 13 pro max var ama arkası parampinçik kırıldı 😂 vallahi yaptırmaya yeni telefon parası istedikleri içinde öyle kaldı inşallah bir ömür götürür 😁
aylizinannesiiii nescafebagimlisi düşünce çabuk mu kırılıyor aşırı korkuyla kullanıyorum androidde öyle sorunum olmuyordu 😂😂
aylizinannesiiii nescafebagimlisi ay zar zor ikna ettim almak için öyle bir olay yaşasam tuşlu telefona kalırım birdaha herhalde 😂😂😂😂
nescafebagimlisi aylizinannesiiii Yaa bana eşim 2 yıl önce almıştı çok kaoslu bir olayda bir anlık öfke sonucu kırdım sonra fiyatlar o kadar arttı ki keşke kafamı kırsaydım da telefonu kırmasaydım dedim 😂