elifbarcin65 Aseliiimmm çok geçmiş olsun canım Rabbim şifa versin yavrunuza🥰🌹 bize de 2 yaşında dediler ameliyat diye sizi aricaz dediler Hala arayan yok çapa ya gitmiştik Herhalde yaşı küçük diye aramadilar baya büyük demişti kontrolde şimdi daha da büyümüş hiç nefes alamıyor çok Terliyor sadece kısa kollu boxer yatıyor sucuk gibi oluyor
Aseliiimmm elifbarcin65 bızde 2 yaşında anladık ama küçük dediler. Aşırı terliyor, sık hasta oluyor boy kılo hep aynı kalıyordu. 1 haftadır terlemesi ciddi anlamda azaldı geceleri artık sessiz uyuyor
Yineben Aseliiimmm bende bekliyorum kızımda olacak, 3 cm geçmiş baya kötü durumda bademcikler de fena halde ama 4 yaş altı alamayız dedi doktor, şimdi hastane aramasını bekliyorum ameliyat günü için.
Aseliiimmm Yineben kızım 3.5 yaşında ve oldu. Ama bademcik alınmadı belki ondan dolayı 4 demiştir geçmiş olsun