Bebegim_28 ben 2 yaşında anladım canım. Aşırı terliyor, yemek yerken sürekli boğazına kaçırıyor, horlama, uykuda birden sıçrıyor kalkıyor nefes alamadığı için korkuyor ağlıyordu. Ağzı açık uyuyor şüphelenip götürdüm 2 yaşında şu an idare edebilir ve çok küçük dediler ilaçla tedavı yaptık. Kontrollerw gidiyorduk. Bugün tekrar götürdüm iyice büyümüş kulağa baskı yapmaya baslamıs alınması gerek dedi doktor