Omermuazannesi42 Kan şekerleri filan iyiyse bence sorun yok keşke hepsi öyle olsa 11 aylik ve 2 saat düzenli uykuya hasretiz gece saat 2 ve hala ayağımda 😂
Pera48 seltaymom yoo normal benim oğlum da 6-7 aya kadar öyleydi 2 saat uyanık 2 saat uyurdu o da prematüre.
AEgemm atlas1655 ah tabi ne kadae bekledik ne lohusalık bildik ne tam sevinebildik. Ama bizi farklı kılan da bu galiba. Ben mesela yoruluyorum ediyorum ama o günler aklıma ggelince geçiveriyor tüm yorgunluğum ☺️
atlas1655 AEgemm kesinlikle öyle yaa lohusalık sendromu diye post açanlara sinir oluyordum biz gerçekten ne lohusalık yaşayabıldık ne doğum sevıncı bugünümüze hamdolsun bundan sonra rabbim evlatlarımıza sağlık şifa versin😍😍😍🤲🏻
AEgemm atlas1655 kesinlikle bende hele bebeğimi istemiyorum benimseyemedim diyenleri hiç anlamıyordum yargılamıyorum ama anlamlandıramıyordum. Şükür bugünümüze yanımızdalar ya sağlıkları da yerinde olsun varsın biz yaşamamış olalım