Merhaba 4 aylık ikizlerim var düzeltilmiş 2,5 aylıklar.Benim aklıma takılan şey gündüz çok uzun uyumaları.Misal sabah 7 de kalktılar diyelim bir saat sonra başlıyorlar mızırdanmaya bir uyuyorlar saat 10:30 a kadar sonra gene aynı bu sefer uyanıklıkları 2 saati buluyor yine 2 saati aşan bir uykuyla akşam ediyorlar.Ha diyeceksiniz ki gece uyumazlar yooo gece de uyuyorlar.Doktor 4 uyku önerdi en son uykusu akşam 17:30 da uyanmış olmalı ki gece uykusuna geçebilsin dedi.Denedim ama asla hazır değiller bence,uyku diye çok ağlıyorlar.Tecrübelerinizi yazın ikiz anneleri 🥰🤚🏻