neolmusyaani çok üzüldüm sizin için rabbim sabır versin 😞 öncelikle sizin bi psikolog desteği almanız gerek bence atlatması çok zor bi acı yaşamışsınız. Çocuğunuz için de o sizi yönlendirir. Çünkü biz kendi psikolojimizi düzeltmezsek çocuk için yapılanlar boşa gidiyor. Benim oğlum oyun terapisi aldı ayrılık kaygısı için ve oyum terapisti bana da kaygı için destek almamı söyledi, ben de3 ay kadar destek aldım. Kaygı en kolay bulaşan duyguymuş ve çocuklar annelerinden hemen alıyor bu duyguyu. Siz de bi uzmana danışın.