muhammedmirza otizm yok uyaran eksikliği oluşmuş. mesela benim oğlumda al ver yapıyor çocuklarla iletişimi iyi göz teması güzel konuşmadı güzel 1 yaşında yürümesi de normal ama assla ama assla ismine tepki vermez asska ama ismiyle seslenince sağır gibi bende götürdüm değil dediler yani uyaran eksikliği ve otizm birbirne benziyor benim oğlumda uyaran eksikliği oluştu 7/24 ekrana maruz kaldı ve zararlarını yeni fsrkwttim ve erken farkettim oğlunuz oğlunuzu yanlız bırakınca sizin yokluğunuzu farketmemesi lazım çocuklu kalabalık ortamda yada yaşıtlarıyla beraberken gidip tek başına oynaması lazım sürekli huzursuz ağlayan çığlık atan çocuk olması lazım dönen şeylere sallana şeylere ve ışığa bakması lazım otizm için bunlar yoksa otizm yoktur