marsiyen ben liseden beri izlemiyorum. Liseyi yurtta okudum ve yurda girdiğim gün ev hayatımdan çıktı çünkğ yasaktı. İnanın bana bende bile o kadar çok şey fark etti ki. Şu an iletişimi yüksek, kariyer sahibi bir kadınsam hayatımdan tv yi çıkardığım içindir. Öncesinde salağın tekiydim. Abartmıyorum. Özgüvensiz, iletişimi zayıf, nerde ne konuşacağını bilmeyen, insanlardan ürken, çekinen, derdini bile anlatamayan bir insandım çünkü oturup tv izlemekten bunları bile öğrenememiştim. E ailem de pek farkına varamamış sorunların demek ki. Liseyi uzak bir yerde okuyunca yurda geçtim ve ondan sonra düzeldim. Evet tam anlamıyla uyaran eksikliği yaşamamıştım ama hayatımın birçok alanında bana da zararları olmuştu. Hala daha odak sürem kısadır mesela, onu aşamıyorum ama buralara geldiğime de şükür. O yüzden bebeğime 18 aydır hiç izletmedim. Olabildiğince de izletmeyeceğim. Akşam 8 de uyuyor, o uyuduktan sonra biz de dizi-film izliyoruz zaten. Gündüz açmasak da oluyor