seyma3737 Pamuguuummm ay valla benimde öyle hastanede kullanmıştım sadece hasta bezini eve gelince direk pede geçmiştim duşa girdim biraz suyu görünce azaldı gibi bakalım 😂
seyma3737 Umutoglum aaa inşallah öyle birşey olmaz insan artık her belirtiden korkuyor acaba hamile miyim diye 😂
zk1611 seyma3737 ayy naptı azaldı mı sonradan bende 6 aydır olmuyordum yeni oldum ve artık hasta bezine geçtim o kadar çok oluyor
seyma3737 zk1611 azaldı 3. gün duşa falan girdim suyu görünce mi azaldı artık azalası mı vardı bilmiyorum 😂
umutnih seyma3737 ben de doğumdan 2 ay sonra oldum (40ım çıktıktan 10 gün sonra) normalde olduğumdan çok daha fazla oldu kanamam