Merhabalar doğum yapalı 4 buçuk ay oldu ve ben ilk reglimi 3 gün önce oldum 60 gün lohusa kanamam olmuştu azar azar ama bu regl bambaşka ped yetiştiremiyorum aşırı kanamam oluyor neredeyse saat başı değiştiriyorum başına gelen var mı doğum sonrası normal mi sizce?