2kiz Ellerinden tutup hani doktorlar bebeğe bakarlar ya aylık kontrollerde kaldırırlar kendini boynunu ne kadar güçlü tutuyor diye biz de kaldırıyoruz ve bir süre ayakta dik tutuyor kendini. Soran arkadaş da biliyor tek başına ayağa kalkıp dik duramayacağını 4 aylıkken, ki zaten ellerinden tutup demiş. Herkes normal tek başına ayakta durmak zannetmiş başlamışlar linçlemeye. Ben niye öyle anlamıyorum da bu kadar insan öyle anlayıp üstüne kadına deli muamelesi yapıyor?