@damla6116 bebekten bebeğe değişir. Bizimki 3,5 aylık ama 2 aylıktan beri dediğiniz gibi ayaklarına tam basıp dik duruyor ve boynunu tutabiliyor. Doktoru da şaşırmıştı çünkü normali bu değilmiş. Şu anda da oturmaya çalışıyor sürekli ama doktoru önümüzdeki ay başlarız çalışmalara dedi. Kafaya takılacak bir şey yok yani her bebeğin gelişimi farklıdır. Çok önemli bir sağlık sorunu olsa zaten farkedilir