gksbglm ben 40 im çıkınca kontorle gittim adetliyken gel dediler 2 3 . Gününde özel hastanede taktırdım 5 dk sürüyor biraz yakıyor ama sonra acısı geciyor spralden sonra ilk ay adet sancısı çok fenaoluyor ve kanamda artıyor ve taktikran sonra ağır iş yapmamak gerekiyor kayabilirmus taktiktan sonraki ilk adette kayma riski varmış adetten sonra kontrole gel demişlerdi gitmesmistim