neslihanazakli hbbplt benim oğlum anne süyü alırkende sık kaka yapardım şuan tamamen mama ve bebelac gold dediğiniz gbi her beznde kaka oluyo mama kaynaklımı bu durum normalmi bilemiyorum varsa tecribeli anneler bilgilendirebilirsiniz 🌸
Merve450303 Mlkmstf bende evolviadan sma ya geçmeyi düşünüyorum mama değiştirmekte sıkıntı yok bence ama önemli olan bebeklerimiz sevecek mi o
Mlkmstf Merve450303 evet o biraz sorun gibi bide meme de yemiyor bizimki mamayı da severek içiyor şimdi durduk yere 50/100 lira için değişmeyeyim diyorum
Merve450303 Mlkmstf bence biraz daha Aptamil kullan 10 aydan sonra ek gıda iyice yemeye başlayınca başka mamaya geçersin
GayeAlparslan Mlkmstf ben aptamilden bebelac gectim hiç bir sorun olmuyor aynı fabrika üretiyor zaten
GayeAlparslan Mlkmstf 5-6 aylık falanken geçtim tam bir tombalak oğlum 😅 1 yaşında tartıldı en son 12,5 kiloydu 🤭
Mlkmstf GayeAlparslan maşalllah bizde 6 aylığız değiştirmeyi düşünüyoruz ama muallakta kaldım tadını sever mi sevmez mi meme de yemiyor ya bundan da soğumasın
evanur22 Mlkmstf Aptamil gaz yapmıştı Bebelac denemek istedim onu içmedi en son Aptamil Prosyneo aldım onu sevdi neredeyse doğduğundan beri içiyor