Mlkmstf Merhabalar mamalara 100 lira daha zam gelmiş bulunmakta bebeğim 6 aylık Aptamil 2 kullanıyorum güzel seviyor kilo alımı da iyi fakat bütçe olarak artık zorluyor bebelac 2 ye geçsem bir sorun olur mu acaba geçiş yapan var mı yardımcı olabilir misiniz
Leylamoznur Mlkmstf canım mama değişikliği bebeğe kalmış bişey mamayı sevmeyebilir gaz yapabilir kabız yapabilir kustura bilir
kdradaaa Mlkmstf bizde bir sürüden sonra sma dan Bebelac Gold a geçtik bir fark yok emin olun kilo alımı daha iyi yanlız Bebelac dansa Bebelac Goldun sindirimi daha kolay araştırın bakin
27ozlem Mlkmstf ben hipp 1 numaradan bebelac gold 2 ye geçiş yaptım hiçbir sıkıntı yaşamadım ama gold olmayanı denediğimde çok kusmuştu gazı olmuştu eğer alacaksan muhakkak gold olanı tercih et
Merve450303 Mlkmstf bende evolviadan sma ya geçmeyi düşünüyorum mama değiştirmekte sıkıntı yok bence ama önemli olan bebeklerimiz sevecek mi o
hbbplt kdradaaa bebelak golda geçtim geçeli günde 3 4 defa kaka yapıyor oğlum 10 aylık hipotez kullanıyordum günde 1 defa sabah yapardı şimdi neredeyse her açtığım bezde cıvık bir kaka oluyor nerdeyse 2 aydır bu böyle sizde de oldu mu durum
Mlkmstf 27ozlem teşekkür ederim kilo alımı durdu mu yoksa almaya devam etti mi en çok bunu merak ediyorum
27ozlem Mlkmstf çok şükür kilo alımı çok iyi hatta benimki bir tık tombiş bile diyebilirim 😄 9 aylıkken 9.5 kiloydu
Mlkmstf 27ozlem maşalllah bebişeee ☺️ bizimde biraz tombiş meme emmedi sadece mama bundan korkuyorum aptamilde güzel kilo aldırıyordu bebeler gold da kilo alımı güzelse bende denemek istiyorum
27ozlem Mlkmstf kilo alımı açısından bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum zaten önemlisi kilo değil sağlığı canım
Leylamoznur Mlkmstf ben sma kullanıyodum kilosu da cok iyiydi ama kabızlık gaz çok yapıyodu mecbur değiştirdim
neslihanazakli hbbplt benim oğlum anne süyü alırkende sık kaka yapardım şuan tamamen mama ve bebelac gold dediğiniz gbi her beznde kaka oluyo mama kaynaklımı bu durum normalmi bilemiyorum varsa tecribeli anneler bilgilendirebilirsiniz 🌸
neslihanazakli hbbplt benim oğlum anne süyü alırkende sık kaka yapardım şuan tamamen mama ve bebelac gold dediğiniz gbi her beznde kaka oluyo mama kaynaklımı bu durum normalmi bilemiyorum varsa tecribeli anneler bilgilendirebilirsiniz 🌸