sadekahve_bitter sade modelde sürekli sade olunca sanki bi pantolonu her yere giyiyormuş gibi oluyor :( 3 tane sade modelim var böyle özel günlerde giymek için biri İspanyol biri dar paça biri normal biraz değişik olsun istedim taşlıyı beğendim onuda taşlardan yana kullanışsız mı olur diye İspanyolu yedek olarak beğendim tabiki sadenin yeri başka ama bi düğün için değişik model düşündüm