Kızlar siz hangisini seçerdiniz? Ben taşlı olanı çok beğendim ama fotoda farkettim mesela 2 tane taşı düşmüş, zaten günlük değilde böyle özel bi günde giymeyi düşünüyorum ama her defasında taşıda düşerse sanki kötü durur gibi, İspanyol paça çok severim bununda yanlarındaki dantel detayı hoşuma gitti ama herşeyle kombin yapabilir miyim bilmiyorum arada kaldım, taşlı olan foto aşağıda yorumda