aylizbebe merhabalar, benim bebeğimin de kabızlığı vardı doktorumuz anne sütü veya mama hangisini alıyorsa günde 4 kez vermemizi önermişti. 1 tatlı kaşığı zeytinyağı 1 tatlı kaşığı anne sütü şeklinde. Ben yoğun oluyor diye sütü artirmistim biraz çay kaşığıyla veriyordum. Çok faydasını gördüm düzelince de bırakmadım devam edebilirsin demişti. Şimdi düzeni oturdu şükür. Denemek isterseniz belki diye yazmak istedim 🌸