umutunelifi93 30 Kasım bnde deniyorum destekli oturtmayı hep sağa sola eğiliyor bnde korkmuştum ya oturtamazsa diye bide ek gıda tadımlara ne zaman başlayacaksınız hanımlar ☺️
karadenizl umutunelifi93 6.ayı dolmadan başlamayı düşünmüyorum bn kaka sıkıntımız var 10 günden fazla yapmadığı oluyor
Aslaniopbenimicin umutunelifi93 destekli de oturuyor mama sandalyesinde de oturuyor. 10 gün önce başladık, 4 ay 26 günlüğüz. Kabak havuç balkabağı yoğurt muz tattık
aylizbebe karadenizl benim kızımda 4 aralık. Ve geçen 8 gün yapmadı kaka fitil verdi doktor poposu çatladı . Şimdi krem kullanıyoruz. Sıcak suya oturtuyorum ama karnı gaz dolu sürekli emerken kıvranıyor sesler geliyor ağlıyor çok üzülüyorum bugün 4 gün oldu yine yapmadı…
esraaad karadenizl merhaba 25 kasım doğumlu oğlum. 4. Ay kontrolünde oturmayı çok istiyor demiştim destekli oturt tabi ki 5. Ayda mama sandalyesine oturtacağız demişti doktorumuz. Şimdi ara ara mama sandalyesine oturtuyorum🙃