223mom ben taşıması vs kolay hafif olsun diye ikea antilop aldım çok memnunum gittiğim yere de söküp götürebiliyorum temizliği kolay ön tepsisi çıkarıp yıkanıyor ancak bebek içinde yalnız bırakılmaz güvenlik konusunda zayıf en azından benim kızım fazla hareketli içinde minder varken yine hareket edemiyor da minder olmadı mı direkt ayağa kalkıyor yalnız asla bırakmıyorum onun dışında çok memnunum çok hafif evde bile ordan oraya taşıması çok kolay dışarı götürmesi öyle