Premses Benim oğlum da 15 aylık. Bazı geceler hiç uyanmıyor, bazen de gecede 4-5 defa kalkıp emmek istiyor. Aç olduğunu sanmıyorum, akşam yemeğinde genellikle güzel yer. Demekki başka bir ihtiyacı var, bu uyanmalar beslenmek için değil. Hem zaten gece beslenmesi mama alan bebekler için geçerlidir. Bebek sadece karnını doyurmak için emmez. Belki o gün çok yoruldu ya da az emdi; gece bunu telafi etmeye çalışıyor. Belki diş çıkarıyor veya bir yeri ağrıyor, yediği bir şey rahatsız etti ve emerek rahatlamak istiyor. Belki atak döneminde, yeni şeyler öğrendi ve bunları sindirmek bazen ürkütücü olabiliyor. Bu aylardan sonra geceleri kabus görmeye başlıyorlar, daha sık uyanacak ve emmek isteyecek. Bu o kadar normalki. Siz onun güvenli sığınağısınız, sütünüz ağrı kesici, rahatlatıcı ve daha bir sürü şey. Bir derdi olmasa gece uyanmazdı. Derdinin ilacı da sizsiniz. Bebeğiniz size zorluk çıkarmaya çalışmıyor sadece desteğinize ve onun yanında olduğunuzu görmeye ihtiyacı var. En fazla 2-3 yıl sürer, sonra geçecek merak etmeyin. Sadece biraz sabır güzel anne 🌸