[silindi] hımm bi deneyeyim canım çok sağol 🙏🏿 şimdiye kadar biberonda ne su ne de meyve suyu içti; bardak kullandık hep büyük ihtimal reddedecektir onu da ; ama yine de deneyeyim ,emzik de veriyorum geceleri ,hemen ağlıyor illa kucağıma gelip memeyi ağzına alacak ..çok kötü alışmış maalesef