heygorl semasyy o da bebekten bebeğe değişir benim oğlum 3 saatte bir kalkardı o zaman. Bazen 4-5 saatte kalkardı.
umutunelifi93 denizzalp aynı sorun bizdede var memede uyuyor uyanınca meme istiyor nasıl çözeceğiz bu durumu bilmiyorum uyku eğitimi almayı bile düşünüyorum yani canıma tak etti
itsmezelis Benim bebe 2 aylık olacak 3 gün sonra,tek öğün 120 cc yakın anne sütü içiyor şimdi yazdıklarınızı okuyunca şok oldum benim bebem mi çok içiyor sizinkiler mi az içiyo kızlar 😳😳😳
bircemoms denizzalp benimki de dört buçuk aylık iki saatte bir kalkıyor emiyor bir kez emzik verdim süreyi uzatmak için iki kez ellerini coklatarak emiyordu sesine uyandım kilo alımı da mükemmel değil diye devam ediyorum valla bebeğim ne zaman acıkırsa veririm
denizzalp bircemoms bende hiç saat beklemeden hala her ağladığında emziriyorum. Ama zaten gündüz uykusu olmadigi için bari gece uyusun diyorm cnku bir kaç videoda denk geldiğimde uyanmayan bebekler gördüğüm için acaba bende mi sorun diye düşündüm
bircemoms denizzalp bu aylarda bebeğin en az 3-5 saat gündüz uykusu uyuması gerekir bence uyku danışmanından yardım alın veya biraz araştırın
2bebisannesi_ denizzalp benim bebeğim 4 aylik olacak 2 gün sonra gece uyanmiyor bazen 1 2 kez çoğunlukla uyanmiyor bende bunu çözemedim ama doktor 8 9 saat uyur diyor 🤔
denizzalp 2bebisannesi_ evet işte uyumasi gerekiyor. Evet her çocuk bir değil ama tedirgin oluyorm ben. Birde sürekli ağlayarak uyanıyor
bircemoms denizzalp bebek uyandigindayorsa bil ki uykusunu yeterince alamıyordur 40 dakika veya daha az uyuyan bir bebek uykusunu almamıştır geri uykuya döndürmeniz gerekiyor uykusunu almış bir bebek mutlu uyanır gülümser uykusuz kalan bebek daha da uyumaz huzursuz olur destek ile örnek veriyorum meme veya sallama ile uyutulan bebekler maksimum 30 40 dakika sonra tekrar uyanıp meme veya sallanma ister kendi kendisine uyumayı sağlamalısınız
bircemoms denizzalp her bebek farlıdır fakat hepsinin uykuya 1 saat eksik 1 saat fazla ihtiyacı vardır eminim zor bir bebektir bizimkide öyle fakat uyumuyorsa bir sebebi olduğunu anlıyorum artık sorunu çözüyorum ve rutinleri uyguluyorum çok şükür birgün daha kolay bir gün daha zor ama uyuyor çok şükür sinem gergerin kitabını öneririm bebeğimi anlamamda çok faydası oldu üstelik gaz problemi yaşadık aylarca uyumadım bigün sabaha kadar 15 dk da bir uyanınca bugün değişmesi gerekiyor deyip yol aldım bir gün ağladı çok şükür sonrası hep mutlu oldu uyudu kuzum