denizzalp Kızlar dört buçuk aylık bebeğim. Gece iki kez kalkıyor beslenme için. Sizin bebişler kaç kez kalkıyor. Acaba doymuyor mu diye düşünüyorum yada normal mi. Mama veren anneler kaç CC veriyorsunuz gece uyanınca
Kuzeynepp denizzalp cok normal bnce az bile kalkıyor biz 18 aylık olduk ama o dönemde 4 5 kez kalkıyordu emmeye.
Sare-10 denizzalp benim bebeğim o dönemlerde uyumazdı sabaha karşı uyurdu bebeksın basıl dayanıyorsun ama dayanırdı yanı normal her bebek başka
Cileklipastam denizzalp 58587463638485732 kez kalkıyor 🤦🏼♀️ anne sütü aliyor valla doyuyormu doymuyormu atakmi ne bilmiyorm ek gidaya baslayinca uyurmuyum diye umutlaniyorum
heygorl Hiç kalkmaması bile normal. Cc de bebekten bebeğe değişir. Benim bebeğim o zamanlar 120 içerdi. Kimisi 150 içer kimi 180
denizzalp heygorl benimki 90 içiyor. Fazlasını vernce aşırı kusuyor snra uyumuyor ne yapsam bilemedim
denizzalp denizzalp bu gece tekrardan 120 deneyeyim olmadı. Aciktigi için kalkıyor. Zaten gündüz uykusu yok bari gece uyusun ki dinlensin istiyorum
heygorl denizzalp 90 da normal. Arkadaşımın bebeği 22 aylık 90 dan fazla içmez. Demekki o kadar içiyor fazla vermeyin reflü yaparsanız. Kustuğu yerde kesin
denizzalp yeka38 bnmki memede hep uyuyor ve doymuyor. Doymadıgi içinde daha fazla kalkıyor gece. Bende istiyorum ki uyusun uykusunu alsın guzelce
heygorl denizzalp reflü olabilir zorlamayın. Her bebek farklıdır. İki kere uyanması süper bile dinleniyordur zaten :)
denizzalp heygorl haklısınız aslında bu gece 120 deniycem yine kusarsa zorlamayacagim. Allah korusun reflü olmasın yavrum
umutunelifi93 denizzalp aynı sorun bizdede var memede uyuyor uyanınca meme istiyor nasıl çözeceğiz bu durumu bilmiyorum uyku eğitimi almayı bile düşünüyorum yani canıma tak etti
ipekcigil denizzalp benimki de 4aylık geçen aydan beri hep 2kez kalkıyordu şimdi 1e düştü uyandığı an tekrar uyutmaya çalışıyorum bir kaç başarısız denemeden sonra alışılıyor kimi bebek ama tabi her bebek farklı
gkcyt denizzalp kusuyorsa üşütmesindende olabılır 120 verip zorlamayın bence 90 verin en azından kusmaz gece sizinde içiniz rahat olur bende 90 veriyorum 4ay 18 günlük iyi bişiy değil sonucta mama mecburiyetten veriyoruz ama cocuk şişiyor
catcilek Gece 10 da veriyorum sonra 4-5 gibi veriyorum 120cc içiyor ben uyandırmasam sabaha kadar uyur
denizzalp Sare-10 kesinlikle her bebek başka. Ama böyle yolunda gitmeyen yada içimize sinmeyen bir durum olunca düzene girsin istiyorum hemen
heygorl semasyy o da bebekten bebeğe değişir benim oğlum 3 saatte bir kalkardı o zaman. Bazen 4-5 saatte kalkardı.