Efeninannesiii02 Bende doğumda 20 kilo alanlardanım. Şaka gibi aslında. Ben tam 6 ay full kustum ve serumla beslendim diyebilirim. Yeni yemeğe başladım 7.ayımda 2 kilo aldım. Son 2 ayda 18 kilo aldım. Boğazım durmadı. Hep aç hissediyordum. Bu durum doğum sonrası da değişmedi. Özellikle emzirme dönemleri insanı aşırı acıktırıyor. Süt olsun diye de bol bol yedim herşeyden. Neyse ki 10 kilo doğum ile gitti. Kaldı 10 kilo. Emzirmeme rağmen zayıflayamadım. Çünkü bariz doymuyordum. Sonra diyet ve spora başladım. Kalan 10 kilodan 5 kilo verdim. 5 kilo ne yaptıysam gitmedi olmadı. Emzirmeyi bırakınca o verdiğim 5 kiloyu da çok hızlı bir şekilde aldım geri. Hergün diyete başlama mantığında yataktan kalkıyorum ama sonra canım tatlı bişeyler istiyor ve bozuyorum hemen. Ya da akşama kadar dayandım diyelim. Çok acıkıyorum ve unutuyorum diyeti. Yine baya tabağını doldurup yiyorum. Tam 10 kilo fazlalık taşıyorum. Hayatımda hiç bu kadar çok kilo almamıştım bu kadar kısa sürede en azından ve nasıl vericem hiç bilmiyorum. Diyet yapmak istemiyorum. Spor yapmak zor ve yorucu geliyor. Çok sıkılıyorum. Sağlık sorunlarım var ve yalnızım. Bebeğime tek bakıyorum ve bu beni çoğu zaman aşırı tüketiyor. Psikolojik olarak ne zaman beynime hükmedicem hiçbir fikrim yok. Bu 10 kilo gitse çok süper olurdu. Eski kıyafetlerimin içine girmeyi aşırı özledim. Yeni bir kıyafet almak içimden hiç gelmiyor. Denediğim kıyafetler aşırı moralimi bozuyor. Oram buram pırtlıyor filan. Sinir oluyorum. Metabolizmamın sanırım doğum yapmaya alerjisi var. Daha önce çünkü kilo verme adına hiç bu kadar zorlanmamıştım. Doymuyorum bildiğiniz. Evde bütün gün yerim yani. Sıkıldıkça yiyorum sürekli ama acıktım sanıyorum İşte. Yaş 38. Korkuyorum valla. Bu yaştan sonra kilo vermek gerçekten çok zor. Aldığınız kilolar yapışıp kalıyor. Spor salonuna gidebilsem güzel motivasyon olurdu aslında ama bebeğimi bırakacak kimsem yok malesef. Ne diyim belki birgün….🙏🏻