Neseelii Bennureyla duruma göre bak canım bebeğin büyüdükçe bu sorun da bitecek zaten.. ama mümkünse hep yan yatırarak emzir.. zaten düz şekilde emzirmek Allah korusun zararlı..
Yagmurcmn Bennureyla en doğrusu yalnızca elle sağım yotubedan video izleyin gelmiyo sanıcaksınız ilk ama uğraşınca ve doğru yapımla elle sağımda aşırı rahatlatıyor
Neseelii Bennureyla ilk bir ay süt fazla geliyor sağmadan verme canım.. elektrikli pompa al hemen iki dakikada sağarsın..
suheyla92 Bennureyla bir deneyin isterseniz makaslarsaniz hizi kesilir diyorlar ama yatmak da yeterlidir belki sizin icin
tugba1993 Bennureyla ben sabah uyanır uyanmaz göğüslerimi boşaltıyorum ve soğuk uygulama gerçekleştiriyorum. Emzirirkende makas yapıyorum. Daha iyi şu anda. Evet sağmak sütü arttırıyor ama farklı bir alternatifim maalesef yok…