1Umut cevriyeee rica ederim,annem de makineye atar yumuşatıcı ile.Ama yorganı öyle tıkladığını duymadım,ondan emin olamamıştım. Zahmet olmazsa yorganın son durumunu da haber edin bari,bir fikrimiz olsun 🤗
cevriyeee 1Umut merhaba yorganı yıkadım ama dediğim gibi küçük yorgandı yani tek kişilik yorganın bi tık küçüğünü düşünün inceydi annem yapmıştı çift kişilik yorganlar büyük ve ağır olduğu için yıkanmaz diye dediler sanırım bu arada soğuk suda 400 de sıktırdım sıvı deterjan ve yumuşatıcı koydum kurudu bir sorun yok🙂