Ben de kararsız kalıp yürüten kullanmak zorunda kalanlardanım çünkü 6. Aydan sonra artık kucakta oturmak bile değil sürekli gezmek istiyorlar 10 gündür filan kullanıyoruz daha kendini itmeye başlamadıysan baya alıştı 15,20 dk sonra zaten sıkılıp beni al diye ağlıyor bence bu şekilde yapılabilir.