Benim kız kardeşim 2004 doğumlu şuan 20 yaşında, ben 9 yaşındaydım o doğduğunda ve çok iyi hatırlıyorum yürüteçte yanımızda pıtır pıtır alıştırma yapıp üstüne 8 aylıkken yürüdüğünü, ve kız kardeşimin hiçbir sorunu yok ne yürüme, ne kemiklerinde. 🤷🏻 Düne kadar öneren doktorlar şimdi niye önermiyomus onu anlayamadım açıkçası