tosbiklerinannesi06 gurbetcianne01 bugün götürdüm çocuk doktoruna baş çevresi küçük dedi 1 ay sonra tekrar gel kontrol edecem dedi
tosbiklerinannesi06 112canan baş çevresi küçük dedi gelişimine bakacak bakalım inşallah kötü bir şey çıkmaz
Ayseglpolat Annekizz bi sorun oldu mu? 3 aylık oğlum sağlık ocağındaki de bana bugün erken kapanıyor gibi bi doktoruna sor dedi. 1 hafta var kontrole içim içimi yiyor kafa ölçüsüde 41 oysaki
Asyade Ayseglpolat aynı durumdayz. 2 aylıkken bıngıldak kapandı ama baş çevresi önemli dediler. Şimdi baş çevresi 41. 3 aylk
Annekizz Ayseglpolat Yok canım şuan 9.5 aylık gayet normal gelişimi erken doğmasına rağmen emeklemeye çalışıyor şuan
Momyofthesun tosbiklerinannesi06 ay bunlar delirtir insanı ben de kızımı 1 yaş aşısına götürdüğümde hemşire bıngıldağı henüz kapanmamış takip edelim dedi bir sorunmuş gibi sjdjskdk size de böyle demişler
tosbiklerinannesi06 Asyade benim bebeğiminki de 45 çıktı.Baş çevresi yaşına göre küçük dedi 1 ay sonra tekrar götüreceğim bakalım