tosbiklerinannesi06 Bugün aşı yaptırdım çocuğumu 1 yaşında .Hemşire bıngıldağı kapanmış dedi çocuk doktoruna göster dedi iki gün sonraya randevu buldum başına gelen var mı korkuyorum bir şey çıkacak diye 😔
Annekizz tosbiklerinannesi06 2.5 aylıkken kapandı bıngıldağımız. Doktora götürdüm şuanlık bişey yok gayet iyiz benim kızımında 16 aylıkken kapanmıştı
balmom59 tosbiklerinannesi06 bişey sorcam nerden anlıyorsunuz bıngıldak kapandığını 🤔 simgeesell Annekizz
gurbetcianne01 tosbiklerinannesi06 1 yaşında kapanması normal 🤔 neden korkuttu durduk yere seni 🤦🏻♀️
simgeesell 12 ay çok iyi bir hatta ideal kapanma süresi bıngıldak için hemşire neden korkutmuş anlamadım ben bir sorun yok ki bunda
Ayseglpolat Annekizz bi sorun oldu mu? 3 aylık oğlum sağlık ocağındaki de bana bugün erken kapanıyor gibi bi doktoruna sor dedi. 1 hafta var kontrole içim içimi yiyor kafa ölçüsüde 41 oysaki
simgeesell tosbiklerinannesi06 18 aya kadar kapanması gerekiyor zaten eğer kapanmazsa sıkıntı doktora boşuna götüreceksiniz doktor olması gereken bir şey için neden getirdiniz diyecek benim de kızım 6 aylık kapanmak üzere aylık kafa büyümesi olduğu sürece bir sıkıntı yok doğal olarak 1 yaşında da kapanması kadar normal bir şey yok hiç götürmeyin derim boşuna
tosbiklerinannesi06 gencmom_ ne biliyim erken kapanmış falan dediler doktora göster mutlaka dediler korktum işte inşallah bir şey çıkmaz
asl46 Benim bebeğim de prematüre 6 aylık kapanmak üzere imiş nolacak. Bilemiyorum kontrole üç gün var düzeltilmiş üç buçuk ayligiz bilgisi olanlar yazinya
gencmom_ tosbiklerinannesi06 sağlık ocağında olan ebeler mi dedi ? Allahım heryerde aynılar yeminle bak benim sağlıkocağında ebemiz var felaket telalı 0 şaka bir gün bana bebeğin ölmüş kalp atışı yok dedi Sonra ayy göbeğine bak iğrenç olmuş hiç mi krem kullanmadın dedi Geçende kızıma dalin saç spreyi sıktım diye çocuk katili ilan edildim 0 şaka Aşılar olmasa 1 adım atmam
aybarsmom34 gencmom_ Aaa aptala bak sen. Ona mı kalmış size böyle yorum yapmak ? Ne haddine ? Sizde susmayın lütfen bu tepkilere
gencmom_ alyamoms_ aybarsmom34 size yemin ederim ki aynısını yaşadım ağlaya ağlaya zor attım kendimi En son eşim sizi şikayet edicem diyince sustular ciddi şekilde sıkıntılı bir insandı ben o ağlamamı asla unutmam Allahta unutmasın vücuduma yaptığı yorum umrumda değil meğersem çocugum uyuyormuş bulamamış çocuğu doktorumuz 182 arayıp şikayetçi olun dedi ama ben Allaha bıraktım
tosbiklerinannesi06 gurbetcianne01 bugün götürdüm çocuk doktoruna baş çevresi küçük dedi 1 ay sonra tekrar gel kontrol edecem dedi
112canan tosbiklerinannesi06 önemli olan baş çevresinin düzenli bir şekilde büyümesidir.. bıngıldak kapalılığı gelişimi ve beyin gelişimini etkilemez
tosbiklerinannesi06 112canan baş çevresi küçük dedi gelişimine bakacak bakalım inşallah kötü bir şey çıkmaz