buss__ 3.ayda kaka yapmamaya başladı sadece anne sütüyle beslenme rağmen 10gun yapmadığı oluyordu fitil kullanıyorduk sonra 4 aylık olduğunda doktorum da tavsiyesi üzerine önce her gün 1 çay kaşığı vermeye başladım sonra kakası düzene girince gün aşırı verdim. Şimdi 6 aylık oldu ek gıdaya baslamamizla birlikte her gün yediklerine koyuyorum, kabızlık yasarsa yediklerini haricinde yine 1 çay kaşığı veriyorum.