fanatikmomlu 3 yaşa 2 ayımız kaldı sanırım 3 yaş sendromuna giriş yaptık genelde güzel havalarda parkta duruyoruz öğlen uykusuna kadar hava güzelse evdeysek eğer oyun hamuru oynarız top araba birlikte at falan sürüyoruz işleri beraber yapıyoruz ben genelde geceden yapıyorum işimi kalanları birlikte yaparız lego yapıyoruz birde etkinlik kitaplarından yatmadan once etkinlikleri yaparız