fanatikmomlu
3 yaş 3 ay 💙
Uyanış saatımız 7.30(nadir bu saat dilimleri dışında uyanır, geç uyuma ya da hastalık gibi).
Babamıza kahvaltı hazırlıyoruz sonra ben keyfi yatışa geçiyorum. Eşim 8.45 çıkıyor o saat diliminde babası ile sohbet, oyun, kitap şeklinde ilerlerler(ruh haline).
Eşim çıktıktan sonra genel ev toplama ve kahvaltı.
Öğle uykusunu saat 13.30/14.00. O saat dilimine kadar genel ama karışık ilerliyoruz.
Bugün kahvaltıdan sonra parmak boyası etkinliğimiz yaptık(birlikte), sonra serbest bıraktım.
Banyo ve serbest oyun.
Sonra günlük ev temizliğimiz(birlikte).
Sonra kitap okuma ve uykuya geçiş(2 saat uyku)
Öğleden sonra zaman dilimi genellikle değişiyor. Dışarda isek park ekleniyor evde ise oyun, etkinlik ve kitaplar ile ilerliyoruz.
Oyun ve etkinlik değişiyor birlikte ya da tek.
Artık tek oyun oynamaya başladı şükür bağımsız bu beni büyük bir rahatlattı.
Oyun için de oyuncaklar ve Legolar devre giriyor.
Kitaplar da interaktif ve puzzle olanlar giriyor.
Etkinlikte boyalar, kitaplarımız giriyor.
Düzenimiz bu bebekliğinden ver hep bunu yaptım ve düzeni bildiği için sıkıntısız ilerliyorum. Bebekler kuralları severler.