Biz de aynıyız. 7 aylık 6 kilo. Gastroenteroloji uzmanına bile götürdüm. B12 ve çinkosu eksik çıktı, iştahsızlık yapar dediler vitamin verdiler. 1 ay oldu veriyoruz, daha bi değişiklik yok. 60 cc süt içerse oh iyi çok içti diyoruz. Ne yemekler hazırlıyorum ağzını kilitliyor, zorla yediriyoruz daha kötü oluyor. Mama saati gelmesin istiyorum. Tükendim bu beslenmesi konusunda