Anne sütü almıyor zaten üçüncü ayda bıraktı dördüncü ayda da mamayı içmez istemez oldu. Doktorumuz da sadece mama alıyor yavaştan ek gıdaya başlatalım dedi. Ama iki aydır onu da asla istemiyor. Ya 6,5 aylık bebek üç dört saatte bir 90cc mama mı içer 😬Bezleri hep kuru alıyorum altından. Bari gece beslensin diyorum mama hazırlıyorum uyuyor zorla biberonu veriyorum içmiyor. Meyve sebze hiçbişeyi yemez mi ya iki kaşık dahi yemiyor geri döküyorum çöpe 😤 Basımda saç kalmadı önce meme reddi yüzünden şimdi de mama dahi içmemesinden 😕 Kızlar doktora söylesem su kalorili mamadan yazar mi sizce ? İştah mi açıyor o mamalar burda okudum daha önce öyle hatırlıyorum. Yanlış biliyorsam düzeltin beni ve bana yardımcı olun lütfen 😔