mucizemm94 benim oğlum 2 yaşında artık mama kullanmıyoruz ama kullanırken bile pahalı geliyordu, şimdi ne durumda diye merak edip girdim başlığa cidden durum çok içler acısı. Ben emziriyordum ama bebeğimin reflüsü olduğu için günde 2 kere Aptamil AR mama veriyordum, o mama normal mamalardan çok daha pahalı sürekli AR mama kullananlar napsınlar, nasıl baş edecekler bu fiyatlarla. Bezler ve mamalar zorunlu ihtiyaç, bu kadar pahalı olması çok saçma.