Evet oğlum hipp mama dışında asla kabul etmiyor. Bizde alıyoruz. En son büyük kutusunu 550 ye almıştık. Şimdi baktık 700 tl olmuş 🤷♀️ mecbur alıyoruz yine . Eskiden bizler pirinç muhallebisiyle büyüdük. Mama alamazlardı. Şimdi nerdeyse o durumlara düşeceğiz ya