sibelkilic sizi çok iyi anlıyorum yardımsız desteksiz çok zor benimde eşim 3 aylıktan beri yok iş için mecburen tek kaldığım günlerde oldu annemle kaldığım günlerde bende 10 aylıktan sonra kızmaya başladım çok inatçı olduğu benimde yorgun anıma denk geldiği zamanlarda bağırdım hiç alışık değildi o zamana kadar o kadar iyi anlıyorlar ki çağrıldığını kendi yırtarcasına ağlıyordu ama ufak çaplı kızmalarıma alıştı artık benim ki en ufak ses yükseltmeme bile ağlıyordu 10 ayı geçti kabızlığı düzeldi biraz uykularda düzeldi inatçılığı başladı zaten o zamana kadar hep diş dedim gaz dedim sabrettim yarım saatte bir uyanırdı hep 8 aylıkken 8. Dişi çıkardı falan sizin dişten de olabilir şuan ki durum tavsiyem tedagil verin veya kilosunun yarısına kadar calpol verin öyle yatırın rahatlatıcı yağmur sesi falan açın bazen biraz karışık yazdım kusura bakma