sibelkilic benim bebeğim 6 aylık. Ne kadar çaresiz kalsam da hiç bağırmadım. Kıyamıyorum. Yargılamam kesinlikle çok zor evet ama kendi irademle dünyaya getirdiğim bir cana farkında olmadan yaptığı huzursuzluklar için bağırmamalıyım, isyan etmemeliyim diye düşünüyorum.. Ne kadar zorlanırsak zorlanalım onlara iyi davranmak, şefkat göstermek boynumuzun borcu🌿🌸 Çok az kaldı, daha rahat olacak birkaç ay sonra her şey merak etmeyin. Kendinizi telkin etmeye çalışın hep bu tarz düşüncelerle güzel anneler