ugurbocegmm bence tek çocuk en zoru çünkü sürekli sizden ilgilenmenizi oynamanızı isticek kardeşi olunca en azından beraber büyür oynarlar 3 yaşında kızım var sürekli komşuda orda burda yanına arkadaş istiyor kardeşi var ama 2,5 aylık henüz büyümesini zor bekliyor diyebilirim iyiki olmuş annelik zor ama değer çok geçmeden bıtane daha istiyorum inşallah 😌